Automatska rasvjeta u stubištu zgrade

U stubištu zgrade smo ugradili automatsku rasvjetu, platili i rok garancije je bio tri godine. Već godinu dana ne radi jedna žarulja u prizemlju kod lifta, točno ispred moga stana. Predstavnik suvlasnika nas uvjerava da je poslao izvođaču radova desetak mailova i uputio desetak poziva, no da nije bilo reakcije. 

Ja sam osobno  poslala mail izvođaču koji mi je odgovorio da ga predstavnik suvlasnika nije niti jednom kontaktirao. Ujedno je odgovorio da će promijeniti žarulju, ali da je garancija istekla. Nakon toga što nije učinio što je obećao, imam li ja pravo kao sustanar koji redovito plaća pričuvu obustaviti plaćanje pričuve?

Nastavno na vaš upit, u slučaju nezadovoljstva radom predstavnika suvlasnika, predlažem da pokrenete postupak opoziva istog sukladno odredbama međuvlasničkog ugovora. Vezano za obustavu plaćanja pričuve, niste ovlašteni na istu obustavu, jer pričuva predstavlja zajednička sredstva odnosno prihod zgrade, te se ne može vršiti prijeboj i slično s eventualnim potraživanjima prema predstavniku suvlasnika, upravitelju zgrade i slično na gore opisani način.

Dnevno